جشن بازگشایی مدارس شهرستان سیمرغ مهر ماه سال 1392
جشن بازگشایی مدارس شهرستان سیمرغ مهر ماه سال 1392
مراسم روز شکوفه ها مثل جای جای ایران اسلامی ما در مدارس شهرستان سیمرغ با حضور کلاس اولی ها در مدارس سطح شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد. ساعت 45/8 از اداره آموزش وپرورش به اتفاق معاون آموزش و مسئول ارزیابی عملکرد به سمت مدرسه ابتدایی شهیده به راه افتادیم . در مسیر راه شور و شوق ماه بازگشایی مدارس در سطح شهر پیدا بود. بعد ازده دقیقه به مدرسه مورد نظر رسیدیم. شور وشوقی وصف ناپذیریی سوکت تابستانه مدرسه را از بین برد. دانش آموزان کلاس اول با لباس های رنگارنگ و زیبا به همراه خانواده هایشان در حیاط مدرسه و منتظر به صدا در آمدن زنگ مدرسه بودند . زنگی که امید و آرزوهای خوبی در دلهای پاکشان رقم خواهد زد و آنها را به آینده ای زیبا امیدوار خواهد کرد. همه خوشحال و سرحال بودند. حتی اشک هایی که از صورت بعضی سرازیر شده بود امید و پیروزی را نوید می داد. خلاصه همه شاداب و امیدوار بودند. درخت های حیاط مدرسه هم با آغاز ماه علم ودانش و بهار تعلیم و تربیت خوشحال بودند و رنگ وبوی بهاری به خود گرفته بودند.
با سلام و احوال پرسی وارد حیاط شدیم وبه سمت دفتر مدرسه با استقبال گرم مدیر و معلم ها وارد دفتر شدیم . که همزمان آقای ملک زاده ریاست محترم اداره به همراه آقای مهدیزاده نماینده سازمان آموزش وپرورش استان مازندران به جمع ما پیوستند . بعد از معرفی مدیر و کارکنان مدرسه توسط ریاست محترم به آقای مهدیزاده و تبریک روز شکوفه ها زنگ مدرسه به صدا در آمد . بچه ها به کمک معلم هایشان در صف های منظم قرار گرفته بودند. که مدیر مدرسه با خوش آمد گویی و تبریک روز شکوفه ها برنامه جشن را اعلام کرد.
ابتدا آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد. بعد همه با هم سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواندیم. بعد نمایش عروسکی توسط گروه تئاتر دانش آموزان شهیده اجرا شد که خنده و شادابی را بر روی لبهای کلاس اولی ها سرازیر کرد. بعد آقای ملک زاده با تبریک بازگشایی مدارس و ماه مهر صحبت هایی را در این مورد داشته اند وبعد گروه سرود مدرسه هم خوانی آیت الکرسی را اجرا کردند . در ادامه آقای مهدیزاده با تقدیر و تشکر از ریاست ، مدیر و معلمان و دانش آموزان و خانواده های آنها درباره تعلیم وتربیت سخنانی را برای حاضرین بیان کردند. در پایان دانش آموزان با صف های منظم از زیر قرآن ،کتاب الهی گذشتند و در کلاس خود بر سر صندلی هایشان نشستند تا روز خوبی را برای خود شروع کنند و آینده ای پر از امید و موفقیت برای خود رقم بزنند.