همایش کارگاهی معلمان چند پایه شهرستان سیمرغ
بسمه تعالی
همایش کارگاهی معلمان چند پایه شهرستان سیمرغ
همایش کارگاهی معلمان چند پایه در روز پنج شنبه مورخه 21/12/93 با حضور آقای سید داود میرشفیعی مدرس کشوری، ریاست اداره ومعاون آموزشی وکارشناسان آموزش و معلمان چند پایه درکانون فرهنگی هنری سیمرغ برگزار شد. این کارگاه که از ساعت هشت صبح تا دوازده و سی دقیقه ادامه داشت،معلمان در خصوص شیوه ی اداره و مدیریت این کلاسها،روش تدریس و اهمیت آن در راستای عدالت آموزشی آشنا شدند. ومعاون آموزش جناب آقای فقیه در این باره فرمودند: هدف از این همایش ایجاد نگرش مثبت در معلمان چندپایه که این کلاسها یکی از شاخص های کیفیت نظام آموزشی استودر مدارس دنیا سی درصد کلاسها را چند پایه تشکیل می دهد و وظیفه ما این است که با برنامه آموزشی مدون وارد این کلاسها شویم.
در شروع همایش محمدی مهر مسئول آموزش ابتدایی با خیرمقدم به مدعوین گزارشی ازمدارس چندپایه شهرستان را به سمع حاضرین درجلسه رساند واظهار داشتند که کلاس های چندپایه تهدید وچالش نیست،بلکه فرصتی است برای یادگیری همه دانش آموزان وتحقیقات نشان داده است که در کلاس های چندپایه،مولفه هایی چون برقراری ارتباط، حس مسئولیت پذیری،مهارت های اجتماعی ،تعاون وهمکاری در سطح بالاتری از کلاسهای مستقل وتک پایه وجود دارد وازلحاظ شناخت یادگیری تفاوت معنی داری بین این دو کلاس مشاهده نشده است ورسالت ما بعنوان معلم این است شهروند مفیدی تحویل جامعه بدهیم که مهارت های اجتماعی را به خوبی فرا بگیرد که این در کلاس های چندپایه امکان پذیر می باشد.